Рекламна і Каталожна фотозйомки

 

Зміст:

  1. Каталожна і рекламна фотозйомка в Харкові
  2. Яка буває фотозйомка для каталогу
  3. Рекламна фотозйомка Харків в студії Artmix

Що краще за все продає? Звичайно ж, фото. Сайти, магазини і профілі з якісним контентом і продуманим візуалом знаходять нових і постійних клієнтів навіть без витрат на рекламу. Такими ресурсами хочеться поділитися з друзями, скинути подрузі класне фото, показати вподобане сукню або крутий гаджет. 

Якщо перед вами стоїть мета продати свій товар або зацікавити глядача, вам обов’язково потрібна каталожна фотозйомка. При цьому, не важливо, який у вас товар: одяг, техніка або предмети інтер’єру. Фотографи фотостудії Artmix знають всі нюанси фотозйомок і секрети того, як вигідно подати той чи інший товар.

Яка буває фотозйомка для каталогу?

  • Каталожна фотозйомка

У випадку з одягом і аксесуарами фотозйомка проводиться на моделі. Важливо показати, як сидить річ, тому пози невимушені і прості, без драматичних ліній. Використовувати такий підходить варто однозначно для великих каталогів товарів, платформ з безліччю продавців і постачальників. Ніщо не повинно відволікати увагу від товару. Каталожна фотозйомка працює у всіх випадках. І коли клієнт вперше потрапив на ваш сайт і хоче озирнутися і зрозуміти, що ви пропонуєте, і коли людина вже знає, що хоче купити, але не визначився з конкретним варіантом.

  • Рекламна фотозйомка

Цю фотозйомку ще називають іміджевою. Вона також проводиться за участю моделі або моделей. У чомусь рекламна фотозйомка схожа з каталожної, проте є більш живою і цікавою. Пози більш динамічні, образ не перевантажений. Рекламні фото покликані зацікавити покупця, змусити його подумки приміряти річ на себе, представити себе її володарем. Саме вдала рекламна фотозйомка чіпляє клієнта, і він затримується на сайті, переходячи в інші розділи каталогу.

  • Лукбук

Лукбук – це фотозйомка, яка поєднує в собі елементи каталожної та рекламної зйомки. Особливість лукбука полягає в тому, що клієнт бачить готовий образ, створений з речей єдиного стилю або одного бренду. Наприклад, для зйомки літньої колекції ви підбираєте образ з сарафана, капелюшки, аксесуарів і босоніжок. Мета лукбука – показати клієнту, як цікаво і стильно він буде виглядати, якщо придбає ваш товар. І спонукати його не обійтися одним виробом. 

  • Предметна рекламна фотозйомка

Предметна (або технічна) каталожна фотозйомка проводиться для того, щоб показати акценти, деталі крою, з’єднання деталей або цікаві нюанси. Яскраве освітлення без відблисків і тіней фокусує всю увагу на товар, позиціонуючи його як продукт вищої якості. Плюс до всього, така рекламна фотозйомка підвищує довіру до вашого бренду і ресурсі, підкуповуючи навіть найбільш вимогливих і недовірливих покупців.

Аналогічно проводиться зйомка не тільки одягу, але і будь-якого товару. 

Рекламна фотозйомка Харків в студії Artmix

Перевага фотостудії Artmix в розмаїтті локацій і залів. Завдяки різним стилям, професійного висвітлення і техніці, у нас ви легко зможете створити атмосферу фотозйомки і зробити на клієнта потрібне враження своїми фото.

Фотостудія Artmix використовує сучасні та ефективні способи для створення професійних кадрів і композиції:

  1. Циклорама 6х4м;
  2. Портативний матовий стіл, який не створює відблисків і може служити і в якості фону, і як розсіювач;
  3. Поворотний стіл для 3D зйомки або відео;
  4. Кольорові стіни;
  5. Асортимент локацій. Орендуючи один зал, ви отримуєте кілька десятків різних варіантів фонів і інтер’єру. Це дозволяє заощадити і зробити різнопланові фото в перебігу однієї фотозйомки;
  6. Джерела постійного та імпульсного світла.

© 2020 “Фотостудія Артмікс”
by Business Prospect 360

ГРАФІК РОБОТИ

Пн-Нд: 9.00 – 21.00
Без вихідних

Харків, площа Свободи, 7
корпус 2, 8 поверх